Matko...jakaś nowa dziewczyna będzie chodzić do nas do klasy... tragedia <zły>
Okey, okey...nie mogę jej od razu tak skreślać, ale podobno ona jest wredna i w ogóle... na jej formspring'rze jest pytanie Dlaczego wybrałaś klasę A, a nie B, a ona odpowiedziałam Właśnie ja chciałam iść do B
No to sami widzicie, że od tego poniedziałku w mojej kochanej klasie IIa gim, może być nie przyjemnie...
Ee..no dobra, poczekamy zobaczymy (:
A tak w ogóle co dzisiaj w squl?. \
Jak zwykle nuudy :/
Ogółem lubię szkołę, no bo można spotkać się ze swoimi znajomymi, no ale w takim wypadku jak ma się dwie chemie?! Chociaż ta druga to było tylko 15 min, a druga to był czas wolny...i w końcu z moimi naj ; ** obmyśliłyśmy co z tą pizzą dzisiaj w galerii :P
Jedynemu chłopakowi w klasie, przypomniało się, że dzisiaj jest dzień dziewczyn, chociaż od jakiegoś tygodnia ta data wisi u nas na gazetce... no normalnie porażka x.x
Okey, ja spadam ; ***
Kończę teraz, bo spadam na siłownię - dzisiaj przede mną 10 kilometrów...z szybkością 7.8 (: A to duużo
KALKOVA
Możesz pytać o co chcesz :P
0 kochanych komentarzy:
Prześlij komentarz